środa, 25 stycznia 2012

Wędrowny wpis u Alexandry

Nad tym wpisem troszkę myślałam ;) Tytuł albumu to "Moje życie", i ciężko mi było coś wymyślić. Po dwóch tygodniach przyszło na szczęście olśnienie :) Pomyślałam o piosence Ewy Bem "Żyj kolorowo" 


Wpis jest bardzo kolorowy, zrobiony z resztek papieru, kawałka serwetki. Jego wymiary to około 15 x 15, wewnątrz jest jeszcze kieszonka a w niej dodatkowy kartonik :) Starałam się trzymać instrukcji Alexandry :) która to tak fajnie wymyśliła miejsca na wpisy.




Pierwszy raz próbowałam bawić się farbami. Najlepiej widać to na 3 zdjęciu. Bardzo to wciągające jest i mam ochotę na więcej ;)


2 komentarze:

  1. Wow...Agnieszko! jestem totalnie oczarowana :)
    Nie mogę się napatrzeć :)
    W poniedziałek puszczę Ci kolejne dwa wedrasie - Kachny i Zuzik. W weekend je "ugryzę" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 yrs old Senior Editor Arri Girdwood, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Benji and Shopping. Took a trip to Ironbridge Gorge and drives a A3. wykop to

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz